vrouwelijke medewerker met mobiele telefoon

logo PhoneConcernPhoneConcern

belkosten beheersen

met PhoneConcern

Rijzen uw uitgaven voor mobiele telefonie de pan uit? Hebben uw medewerkers geen idee wat hun belgedrag en datagebruik kost?

Met de webapplicatie PhoneConcern kunt u de kosten transparant maken én terugdringen.

De uitgaven aan mobiele telefonie beheren is geen kerntaak van uw organisatie. Toch kost dat vaak veel tijd en ergernis. U bespaart fors door dat beheer efficiënter te maken.

PhoneConcern verzamelt beldata bij uw
provider(s) en vertaalt die in prestatie-indicatoren voor uw bedrijf. Die laten u zien waar kosten hoger zijn dan verwacht en waardoor dat komt. Zo ziet u waar u kunt besparen.

uw voordelen

  • Alle informatie in één gebruiksvriendelijk, aantrekkelijk vormgegeven systeem. Ook als u contracten bij diverse (ook buitenlandse) providers hebt.
  • U kunt zelf gebruiksnormen per afdeling of medewerker vastleggen. Een verkoper die vaak in het buitenland werkt, maakt nu eenmaal meer kosten dan iemand die altijd op kantoor is.
  • Privégebruik eenvoudig door te belasten via uw salarissysteem. Uw medewerkers hoeven dan niet met twee telefoons rond te lopen.
  • Met e-mail kunt u medewerkers op de hoogte brengen van hun verbruik, waarna ze direct kunnen inloggen om hun eigen gegevens te raadplegen.
  • Gemakkelijk doorbelasten naar kostenplaatsen via snelle exports.

link naar productleaflet PhoneConcern

voorbeeld schermen uit dashboard PhoneConcern

inzicht in de impact van belgedrag

PhoneConcern zorgt voor duidelijke overzichten op verschillende organisatieniveaus, waar de betreffende medewerkers hun voordeel mee kunnen doen.

De afdelingsmanager (‘Hoe presteert mijn afdeling ten opzichte van andere? Welke kosten komen ten laste van mijn budget?) en facilitair beheerder (‘Horen alle gefactureerde nummers wel bij een medewerker? Hebben we de juiste abonnementen afgesloten?’).

Maar ook alle medewerkers. Zij hoeven nooit meer te vragen waarom hun verbruik zo hoog is, want dat kunnen ze gemakkelijk zelf nagaan.

PhoneConcern splitst kosten in verschillende categorieën (buitenland, servicenummers, data, privé). Vaak leidt dit inzicht al tot beter belgedrag. (‘Is televisie kijken op mijn tablet zó duur? Laat dan maar.’)
 

belkosten via e-mail

Om de kosten van bellen en dataverbruik nog beter onder de aandacht te brengen biedt PhoneConcern de mogelijkheid elke maand een e-mail met kosten en een inloglink te sturen aan medewerkers en managers.

 

return on investment

PhoneConcern loont al vanaf ongeveer 100 aansluitingen.

  • U heeft eenmalige, minimale opstartkosten.
  • Ook de maandvergoeding is laag. Die verdient u al terug dankzij het efficiëntere beheer.
  • Daar komen de besparingen op telefoonkosten nog bovenop. Die kunnen flink oplopen !
 

 

medewerkers met inzicht in belgedrag en kosten mobiele telefonie en datagebruik

 
^